wtorek, 3 grudnia 2013

Chemtrails - zjawisko coraz bardziej niebezpieczne.

Chemtrails (chemical trails - chemiczne ślady) – teoria spiskowa zakładająca, że smuga kondensacyjna powstająca za lecącym samolotem jest – w niektórych przypadkach – wytworem mającym utajony cel, wywoływany dystrybucją na wielkich obszarach dużych ilości substancji, które mogą być zabójczo szkodliwe dla organizmów.



"Standardowe" smugi kondensacyjne są wynikiem kondensacji pary wodnej zawartej w atmosferze. Aby powstała smuga kondensacyjna para wodna zawarta w powietrzu musi być przechłodzona. Wyziewy silnikowe, w zależności od temperatury  mogą natychmiastowo ulec sublimacji lub pozostać w powietrzu, co prowadzi do skroplenia pary wodnej i powstawania smug. Para zawarta w atmosferze na rożnych wysokościach ma różny stan nasycenia, dlatego nie wszystkie samoloty pozostawiają smugę. Jedną  przyczyn powstania teorii "chemitrails" jest dodawanie do paliwa lotniczego różnych niebezpiecznych substancji chemicznych, rozpylanych podczas lotu .

Z reguły smugi układające się w kratkę pojawiające się znikąd nad jakimś miastem przyjmowane są jako zwykłe smugi kondensacyjne pozostałe po podróży jakiegoś samolotu pasażerskiego. Mało kto zauważa, że jedne znikają chwilę po utworzeniu się, a drugie utrzymują się w powietrzu godzinami. Zwolennicy teorii spiskowych uważają, że to siateczkowe ślady są celowym wytworem mającym szkodzić naszym organizmom i systematycznie zmniejszać populację na globie. Dodatkowo wiele osób twierdzi, że w młodości z ciekawości obserwowali latające odrzutowce i inne aeroplany, a wszystkie smugi znikały chwilę po przelocie samolotu. Ponoć (nigdy nie potwierdzono tych rewelacji) niektóre samoloty mają specjalne dysze mające rozprowadzać szkodliwe substancje, mające ukrócić życie wielu ludzi. Są one efektem geoinżynierii opracowującej manipulacje pogody.

Pewne jest, iż w długo utrzymujących się smugach, tzw. persistent contrail, znajdują się związki  z całej tablicy Mendelejewa  m.in bar, rtęć, nikiel, czy aluminium. Wszelkie spaliny samolotowe są bardziej szkodliwe, niż sądzono, gdyż zawierają tak zwane WWA, czyli "wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne". Brzmią super-naukowo, tłumaczy się je jako wysoko-rakotwórcze.

Pod koniec lat 90, dziennikarz radiowy Art Bell, znany m.in z "Coast to Coast AM", audycji radiowych opartych na zjawiskach paranormalnych i wszelakich teoriach, także spiskowych podjął temat. Bell zaczerpnął informacje od niejakiego Williama Thomasa, który był autorem pierwszego doniesienia na temat chemtrails z 1999 roku. Thomas został wkrótce zaproszony przez Bella do radia, w ten sposób masy dowiedziały się o problemie. Afera wywołała nie lada burze i wymusiła na United Stated Air Force głos w tej sprawie. USAF kategorycznie zaprzeczył jakoby podejmował jakiekolwiek eksperymenty z pogodą przy użyciu samolotów. Oskarżenia te uznano za kategorycznie urojone i bezpodstawne. Oświadczenie wywołało większą burzę. Zamiast przyciszyć i zamieść wszystko pod dywan USAF podsyciło emocje.

W Internecie znaleźć można setki zdjęć z najróżniejszymi kształtami i kolorami owych chemtrails. Zaczęły się nawet tworzyć grupy "obserwujące niebo". Sprawę podjęli także naukowcy, byli wojskowi i pracownicy rządowi, którzy w wielu filmikach poszerzają naszą wiedzę na ten temat. Podobnymi zjawiskami i manipulowaniem pogody zajmuje się wiele państw, choć oficjalnie żadne się do tego nie przyznaje. Prym w takiej manipulacji wiodą Chiny, które na wielkie, międzynarodowe imprezy, takie jak Igrzyska Olimpijskie podejmują nieczystą walkę z atmosferą. Rząd wysyła całą armię odrzutowców, które nad miastami zanieczyszczonymi od spalin rozpylają substancje mające rozbić i rozpuścić smog odsłaniając piękne, niezachmurzone niebo.

Problem smug potwierdził także bohater/wróg publiczny Edward Snowden. Omówił m. in. problem chemtrails i przyznał, że nie jest to teorią spiskową, a rząd próbuje wszystko zatuszować.

Na koniec Al Gore, wiceprezydent i kongresmen USA, w programie Ellen DeGeneres przyznaje, że rząd używa chemtrails jako środek mający przeciwdziałać globalnemu ociepleniu i do kontroli pogody.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz